Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Η πολιτική εμπλοκή με τη SIEMENS και η έλλειψη πολιτικής βούλησης και σχεδιασμού "εγκλωβίζουν" 180 χιλιάδες επιβάτες σε 7 σταθμούς του ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (3 στα ΔΥΤΙΚΑ)


Για το θέμα γράφαμε πριν από λίγες μέρες για την απάντηση της Κομισιόν σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή Νίκου Χουντή (ΣΥΡΙΖΑ). Δείτε ξανά ΕΔΩ.

Το καλό blog Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών με νεώτερο ρεπορτάζ επιβεβαιώνει το ενδεχόμενο να σταματήσει η χρηματοδότηση των 7 σχεδόν έτοιμων σταθμών από την Ευρωπαϊκή Ένωση με ευθύνη του ελληνικής κυβέρνησης και επιπρόσθετα αναφέρει ότι "...αποδεικνύεται ότι το πράσινο φως που έδωσε το Ελεγκτικό Συνέδριο για τις «αμαρτωλές» συμβάσεις Siemens δεν αρκεί...ηγεσία του υπουργείου Υποδομών για να μην επωμιστεί εξ ολοκλήρου το ενδεχόμενο πολιτικό κόστος, ζητάει διακομματική συναίνεση μέσω της Βουλής για να προχωρήσει στην υπογραφή των συγκεκριμένων συμβάσεων...
Και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, το «ναι» των κομμάτων για τη συμβασιοποίηση της τεχνολογίας του γερμανικού ομίλου δεν πρόκειται να έρθει σύντομα, παρότι τα συστήματα «Siemens» είναι μονόδρομος..."

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ από τα ΜΜΜΑ ΕΔΩ

Επαναλαμβάνουμε ότι πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα. Η "πολιτική εμπλοκή" δεν μας ακουμπά. Εμείς πληρώνουμε εισητήριο αυξημένο κατά 40% (και αναμένεται να αυξηθεί ακόμα περισσότερο) για να έχουμε υπηρεσίες. Δεν τα "φάγαμε" με "κανέναν μαζί".
Από Σεπτέμβριο, όπως έχουμε ήδη ενημερώσει την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και το Υπουργείο Υποδομών, θα αρνιώμαστε να πληρώνουμε εισητήριο, αν δεν δεσμευτούν με συγκεκριμένη ημερομηνία λειτουργίας των σταθμών στα Δυτικά (Περιστέρι, Ανθούπολη, Αγία Μαρίνα - πρώην Χαϊδάρι).
Δείτε ΕΔΩ την επιστολή που στείλαμε στο Αττικό Μετρό στις 27 Ιουνίου 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου